maandag 10 februari 2020

Kringloop 10 februari 2020

Ik woei bijna van de fiets, maar ik ben weer veilig thuis gekomen van mijn kringloop bezoekje 😜
Vorige week heb ik “De Satanskinderen” van Stephen King gelezen, maar ik kwam erachter dat in mijn vroege uitgave een paar verhalen misten 😟
Gelukkig kwam ik vandaag de Engelse versie “Night Shift” tegen, met wel alle verhalen er in! De hard cover van “Misery” in het Engels heb ik ook maar meegenomen.
Ik vind het heel moeilijk om boekjes van Marjolein Bastin te laten liggen, haar tekeningen zijn zo mooi 💕 Deze keer dus ook weer gezwicht voor “klein herbarium”.
En ik vond de film van 1 van mijn favoriete jeugdboeken, “Meester van de Zwarte Molen” van Otfried Preussler, ben benieuwd of de film ook leuk is.


1 opmerking:

Jolande zei

Ik vind tekeningen van Marjolein Bastin ook heel mooi. Het boekje ken ik niet maar het zal vast erg mooi zijn.
Nou ik ben weer even bij met je kringloopposten :-)