vrijdag 21 februari 2020

Kringloop 17 februari 2020

Hmmmmm, heb me een beetje laten gaan 🤣
Maandag bij de bieb 2 leuke boeken bij de boekverkoop gevonden!
“Geheimen van het Wilde Woud” van Tonke Dragt en een vervolg op The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy geschreven door Eoin Colfer - “En dan nog iets”.
Bij de kringloop vond ik eindelijk “Ma” van Hugo Borst 💕 Wil ik heel graag lezen!
“Ausländer” van Paul Dowswell gaat over een Poolse jongen tijdens de Tweede Wereldoorlog. Het is historische fictie voor jongeren en daar hou ik wel van.
En “Wabi Sabi” van Francesc Miralles heb ik meegenomen omdat het er zo mooi uitziet 😄 Nu maar hopen dat het ook een mooi verhaal is!
Het witte plankje is voor boven Jasmijn haar nieuwe bureau.


3 opmerkingen:

Jolande zei

Leuk weer allemaal.
Ik ben nog steeds op zoek naar het eerste deel van de Hitchhikers Guide, maar tot nu toe heb ik hem nog nooit gezien bij ons in de kringloop.

Margriet zei

Uit hoeveel delen bestaat jouw boek? 2? Ik zal het in de gaten houden ;-)

Jolande zei

Uit geen deel hahaha