zondag 1 maart 2020

Kringloop 27 februari 2020

Vorige week donderdag met vriendin Hanny naar de kringloop geweest
en het is haar schuld dat ik met zoveel thuis ben gekomen hoor! 🤣
“Echo” van Thomas Olde Heuvelt wou ik eigenlijk niet eens lezen,
want “Hex” viel mij eigenlijk best wel tegen.
Maar ja......toen ik het bij de kringloop zag staan heb ik toch maar meegenomen!
Volgens mij is het 0 of 1 keer gelezen, zo netjes is het nog!
Het verhaal van “Niels Holgerssons wonderbare reis” van Selma Lagerlöf heb ik wel eens vaker in handen gehad, maar toen ik deze uitgave zag kon ik hem niet laten liggen.
De prachtige illustraties zijn gemaakt door Anton Pieck 💕
“Momo en de tijdspaarders” van Michael Ende is mijn favoriete jeugdboek.
Ik heb het al eens eerder bij de kringloop gekocht, maar dit boek is mooier 😊
Doornroosje is mijn favoriete sprookje, dus het carrousel boekje moest ook mee.
En het boek over Walt Disney leek me ook erg leuk!











3 opmerkingen:

Jolande zei

Een hele mooie buit en wat een prachtige tekeningen zijn het toch.
Ik zal Hanny er eens op aanspreken, dat ze zoiets nooit meer doet lol

Margriet zei

Het ging even weer goed, maar ik krijg dus weer geen mail als jij reageert. Ga even bijlezen LOL
(Sttt, niet verder verklappen, maar ik gebruik Hanny natuurlijk gewoon als excuus ;-))

Jolande zei

Misschien is het net ook wel in de war. Ik heb al verschillende blogs gezien waar er gemeld werd dat de foto's niet te zien waren, wat jij dus ook had met mijn blog.
En ik kreeg net jouw Linkeding mail nog twee keer binnen, dat zeg ik, alles is in de war.