zondag 1 maart 2020

Boeken/film 24 februari 2020

Vorige week deze serie van Eragon, geschreven Christopher Paolini,
overgenomen van een collega-vrijwilligster bij de bieb 💕 
Heb al regelmatig een deel van deze serie in handen gehad bij de kringloop,
maar nu heb ik ze allevier in 1 keer 😄



Durf het bijna niet te bekennen, maar ben 's middags in de stromende regen
ook nog naar de kringloop gefietst 🤣
Ach.....het is maar water 🌧
Netto heb ik maar 1 boek gekocht! “De GVR” en “Daantje, de wereldkampioen” van Roald Dahl zijn vervangende exemplaren voor de minder mooie boeken die ik al had.
Laatst had ik weer eens een Ollie B. Bommel van Marten Toonder gelezen en dat smaakte naar meer, dus vandaag nog eentje meegenomen. “Ach mallerd” klinkt ook zo leuk 🥰
En ik kwam nog een film tegen die ik nog graag wou zien, “Miss Potter”.


3 opmerkingen:

Jolande zei

Wat een toewijding om zelfs door de stromende regen naar de kringloop te gaan :-) Het lijkt me fijn om zo'n serie achterelkaar door te kunnen lezen.

Margriet zei

Ik hou er niet van als je een jaar moet wachten op het volgende deel van een serie, zo is het veel fijner!

Jolande zei

Ik ook niet echt, maar soms is het niet anders.
Hetzelfde heb ik met series, die kijk ik ook het liefst alle seizoenen achter elkaar :-)