zondag 17 mei 2020

Kringloop 12 mei 2020

Afgelopen dinsdag mezelf verwend met een bezoekje aan de kringloop
en ik mocht deze keer me helemaal uitleven 😄
10 boeken gekocht 🤪
En een puzzel van Winnie the Pooh, want die was zo schattig 💕
2 boeken van Marten Toonder over Olivier B. Bommel, “Parbleu” en “Zaken zijn zaken”.
“De verloren familie” van Jenna Blum.
“De wonderbaarlijke reis van de fakir die vastzat in een IKEA-kast” van Romain Puértolas
(gekocht omdat ik de titel zo grappig vond 🤣).
“Wij tegen jullie” van Fredrik Backman.
“Saartje Tadema” van Thea Beckman (1 van mijn favoriete schrijfsters van mijn jeugd).
“Luchtmeisjes” van Ingrid van der Chijs.
“The illuminated book of days” met illustraties van Kate Greenaway 💕
En 2 Piggelmee boeken, “Hoe Piggelmee groot werd” en “Van het tovervisje”.
Ik kan er wel weer even tegen 😊



1 opmerking:

Jolande zei

Een mooie buit, daar ben je wel weer een paar uurtjes zoet mee :-)