zondag 31 mei 2020

Kringloop 27 mei 2020


Weer een vruchtbaar bezoekje aan de kringloop afgelegd 😄
Kwam met 7 boeken thuis. “De giraf, de peli en ik” van Roald Dahl en “De Hobbit” van Tolkien zijn vervangende exemplaren.
“Japie rekent af” van Paul Biegel heb ik meegenomen uit jeugdsentiment 😊
“Kersenbloed” van Floortje Zwigtman is een prequel op “De Groene Bloem” waar ik zo nu en dan in aan het lezen ben. “Het weesmeisje” van Anne Jacobs heb ik al een paar keer bij boekengroepen langs zien komen en het leek me wel de moeite waard. “De nieuwe erfgenaam” van Sophie Hannah heb ik al gelezen, maar wil ik gewoon hebben 🤪 En “Het negerboek” van Lawrence Hill werd me aangeraden door een mevrouw die het deze week bij mij inleverde in de bibliotheek, dus die kon ik ook niet laten liggen. Lijkt me erg boeiend!

1 opmerking:

Jolande zei

Weer een mooi stapeltje boeken.
Dat ene boek waar je af en toe in leest, zijn dat aparte verhalen of is het zo lastig lezen?