zondag 19 juli 2020

Kringloop 12 juli 2020

Kon ik weer niet stiekem naar de kringloop, want ik werd gespot door
en
Jan
🤣
Maar ik heb me ingehouden hoor! Maar 1 boek en een spel.
Het boek, “Het zat zo” van Meir Shalev, gaat over het waargebeurde verhaal van de grootmoeder van de schrijver en de stofzuiger die haar zwager haar uit Amerika toestuurde 😄
Met zo’n tekst op de achterkant ben ik meteen verkocht!
Er zat ook nog een leuk briefje in het boek! Dat vind ik altijd erg leuk om te vinden in 2ehandsboeken.
Van een collega kreeg ik een enorme stapel overgebleven jeugdboeken voor mijn minibieb 💕
Ik ben ze ook maar wat aan het verdelen over andere minibiebs in de buurt en uit 1 minibieb heb ik “Otje” van Annie M.G. Schmidt meegenomen. Er lagen ook mooie boekenleggers in die minibieb, dus daar heb ik er ook 1 van meegenomen 😊





1 opmerking:

Jolande zei

Leuk dat je boeken krijgt voor in je mini bieb en dat je ze dan ook weer verdeeld over anderen. Staan er veel bij jou in de buurt?
Annie M.G is altijd leuk en de boekenlegger is mooi. Grappig dat briefje in het boek.