zondag 19 juli 2020

Kringloop 16 juli 2020

Weer even op boekenjacht geweest 💕
Eerst 3 jeugdboeken naar de minibieb van
gebracht en 2 boeken daaruit meegenomen.
“De lijst van meneer Rosenblum” van Natasha Solomons en “Lotta uit de Kabaalstraat” van Astrid Lindgren.
Toen doorgefietst naar de kringloop en daar 2 boeken van mijn verlanglijstje gevonden 😄
“De onsterfelijken” van Chloe Benjamin (thuis zag ik dat het een ongecorrigeerd exemplaar is, maar dat zal wel niet zo erg zijn) en Web van inkt” van Cornelia Funke! Nu hoef ik alleen deel 3 nog maar van die serie 😊
En de film De magische draaimolen. Jeugdsentiment van de kids en ik heb hem zelf nog nooit gezien!


1 opmerking:

Jolande zei

De magische draaimolen komt me wel bekend voor, was dat niet zo'n paar minuten programma 's avonds voor de kleintjes?
De film ken ik niet.
Je aanwinsten zijn weer mooi.