zaterdag 1 augustus 2020

Fietstochtje en minibiebs - 22 juli 2020

22 juli heb ik een stukje gefietst samen met André, want ik wou nog steeds een keer de minibieb in Nij Beets bezoeken. We fietsten door Boornbergum en opeens zag ik bij de Fryske Bakkerij ook een minibieb staan 😄
Deze minibieb had een mooie verzameling boeken, maar helaas zat er niks voor mij bij. Ik heb wel wat boeken achtergelaten 📚
Toen door naar Nij Beets. Dit is niet alleen een minibieb, maar je kan er ook groente en bloemen kopen. Het huisje/woonwagentje is echt hartstikke leuk om te zien en het ligt dicht bij een fietsknooppunt, maar helaas waren er maar weinig boeken beschikbaar. Ik heb toch 1 boekje meegenomen, “Briefgeheim” van Jan Terlouw. En ik heb een stapeltje boeken achtergelaten. Best wel jammer, het zou een prachtige minibieb kunnen zijn. Maar het fietstochtje was leuk 🚲





1 opmerking:

Jolande zei

Het zou inderdaad een prachtige minibieb zijn, echt leuk in zo'n woonwagen.