zondag 19 juli 2020

Bibliotheek en nog meer - 18 juli 2020


Oké, deze keer kan ik echt niet meer een enigszins plausibel excuus bedenken 🤣
Maar ik moest een paar uurtjes werken
en die afgeschreven boeken blijven maar roepen naar me 😳
Weer 3 boeken meegenomen!
“De verhalen” van Robin Hobb & Megan Lindholm (is één en dezelfde) heb ik eigenlijk gekocht voor
Sjouwke
.......als ze het tenminste wil hebben.
“Firmin” van Sam Savage stond al een tijdje op mijn verlanglijst.
Een rat die dol is op boeken en woont in een boekhandel.....veel meer hoef ik niet te weten 😄 Volgens mij is de rest van Drachten er niet in geïnteresseerd, want het boek ziet er als nieuw uit!
En dan nog “Louize op zee” van Chris Riddel. Ik vind zijn tekeningen echt geweldig 💕



Zag ook nog op de weggeefgroep een stapeltje boeken staan!
Er had nog niemand gereageerd, dus ik stuur een berichtje en ja, ik mag ze ophalen 🤣
Ze zijn voor mijn minibieb hoor!
Ik vind het wel leuk om wat afwisseling in mijn minibieb te hebben.
En wat helemaal leuk was.....ik kreeg er ook nog 4 Young Adult boeken bij
en die lees ik zelf ook heel graag.
Wat ik ook grappig vind.....het kaft van de China trilogie is getekend door Dick Bruna!
En nu zet ik mezelf even op rantsoen (heel even waarschijnlijk 😉).



1 opmerking:

Jolande zei

Ik ben benieuwd hoelang dat rantsoen gaat duren hahaha
Nu heb je vakantie, dus de verleiding van de afgeschreven boeken is weg, maar dan is er de kringloop nog en de minibiebs lol