zondag 20 september 2020

Kringloop 14 september 2020


















Vanmorgen een intensieve ochtend gehad,
dus ik had wel even zin in een wandelingetje richting de kringloop
Het was ook wel heerlijk weer
Kwam weer heel wat leuks tegen, maar netto valt het mee hoor! Van de 5 boeken zijn er 3 vervangexemplaren en eentje gaat na het lezen naar mijn moeder
“Ieorg Idur” van Roald Dahl heb ik al, maar dit exemplaar ziet er beter uit en dat geldt ook voor “De stomme van Kampen” van Thea Beckman
“Het achterhuis“ van Anne Frank heb ik ook al, maar een hardcover vind ik toch altijd mooier!
“Het verhaal van Anne Frank” had ik nog niet! Hierin staan veel nog niet eerder gepubliceerde foto’s en het vertelt het hele verhaal van Anne Frank.
“Plastic rozen” van Sylvia Witteman is een boek met columns en zowel mijn moeder als ik vinden die erg leuk om te lezen.
En de Marsupilami vind ik een erg leuk beestje en dit stripalbum ken ik nog niet, dus die moest natuurlijk ook mee (50 eurocent ).
Mooie buit, al zeg ik het zelf

1 opmerking:

Jolande zei

Inderdaad een mooie buit. Ik heb het Dagboek van Anne Frank van mijn tante gekregen, is een exemplaar uit 1963, dus al best oud.
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik zie allemaal gebroken tekentjes op de plaatsen waar (denk ik) smilies moeten staan.