zondag 20 september 2020

Minibiebs 16 september 2020

 Vanmiddag even een rondje door Drachten gefietst en 2 nieuwe minibiebs bezocht.

Bij de eerste (de rode), op de Twee Gebroeders 118, een boekje van Paul Biegel meegenomen, “De rover Hoepsika”.
Bij de 2e (de houtkleurige), op de Nova Cura 122, niks meegenomen, maar wel een hele tijd gezellig staan kletsen met de eigenaresse, Jolanda. 😊
Daarna nog even naar de Ruiterij 32 gefietst, waar ook een leuke minibieb staat (de witte), maar deze keer stond er helaas niks van mijn gading.
Op de weg naar huis kwam ik nog langs de tweedehandswinkel op de Handwerkerzijde en daar heb ik nog een sprookjeskwartet gescoord, maar helaas had ik die al 🤭










1 opmerking:

Jolande zei

Oh wat is het toch leuk al die minibiebs. Hoeveel zijn er wel niet in Drachten?
Ik heb er vandaag in Wallonie ook weer een aantal gezien.
Wat sprookjeskwartetten betreft denk ik zo maar dat we ze allemaal hebben, maar dubbele zijn ook leuk om mee te knutselen.