dinsdag 8 december 2020

Kringloop 8 december 2020



Ik vond het vanmorgen wel tijd om weer even richting de kringloop te gaan 😄
En wat ben ik nu een blij ei 🥚 Ik heb zoveel moois gevonden 😍
Bij mijn favoriete winkel vond ik “Sleutelkruid” van Paul Biegel, “Ook dat nog” van Marten Toonder en “In het spoor van de eclips” van Bronagh Curran. Dus eigenlijk was ik toen al heel tevreden 😉
Ik ben toen toch nog even doorgefietst naar de andere kringloopwinkel vlakbij en vond daar voor
Sjouwke
een boek van Robin Hobb, “Het magische schip”. Boeken van Hobb zie je niet zo vaak bij de kringloop, dus dit was een geweldige vondst 😋
Bij Hart in Friesland hoorde ik meerdere mensen praten over de nieuwe kringloopwinkel van Dorcas, echt meteen bij hun om de hoek! Er stond een rij, maar ik ben toch maar achteraan gesloten, mijn nieuwsgierigheid won! En wat ben ik blij dat ik de moeite heb genomen! Wat een prachtige boekenafdeling 💕
Ik vond er deel 1 en 2 van de serie “De bijzondere kinderen van mevrouw
Peregrine” en nog een exemplaar van “The Country Diary of an Edwardian Lady” van Edith Holden. En het boek “A Victorian Flower Album” van Henry Terry en een dagboekboek van Marjolein Bastin (heb ik aan mijn moeder gegeven). En als laatste “Daantje, de wereldkampioen” van Roald Dahl. En wat een hele leuke verrassing was......thuis zag ik dat de handtekening van Roald Dahl er in staat 😊
Ik ben zo blij met mijn buit 💕
We hebben nu dus 4 kringloopwinkels vlakbij elkaar zitten, pffffff, nu wordt het echt tijd voor een uitbouw aan het huis 🤣


 

2 opmerkingen:

Jolande zei

4 mooie kringloopwinkels...ik zit hier dus nu echt wel groen te zijn hoor.

Jolande zei

O wow, ik ben hier ook bij! Toch nog :-)