vrijdag 11 december 2020

Vinger 9 december 2020

 


Weer een stapje verder met mijn vinger! Afgelopen 2 weken was het spalkje tegen het overstrekken al niet meer bedekt met verband, dus ik kon mijn vinger al weer wat makkelijker gebruiken. Vandaag mocht het spalkje tegen het overstrekken helemaal weg (na wat lichte druk van mijn kant), dus nu alleen nog gips om het bovenste deel van de vinger 😊
Over 2 weken mag het gips er af en beginnen we met oefenen, ik ben nog wel een tijdje er mee bezig ben ik bang 🤪



3 opmerkingen:

Jolande zei

Je weet wel dat je die tas in de auto hebt gezet zeg....
Wat een lange nasleep van zo'n stom ongelukje, maar hopelijk gaat het volgend jaar een stuk beter met je vinger na de oefeningen.

Margriet zei

tssss, heb weer heel veel reacties van je gemist! Wat is dat toch....er zit ergens een digitaal duiveltje die ons contact zit te saboteren!!!!

Jolande zei

Ik was er al aan gewend dat ik in de spammap verdween, maar dat ze dit ook niet door willen sturen is gewoon een complot :-(