zondag 21 maart 2021

Kringloop 11 maart 2021




Na 12,5 week afzien mocht ik vandaag eindelijk weer naar de kringloop 💕
Ik was de enige klant in een enorm pand 🤣 Helaas had ik alleen tijd om langs de boeken te racen, want ik mocht maar een half uur blijven 😢
Toch nog wat leuks kunnen vinden!
"Wicked" van Gregory Maguire. Ik weet in elk geval dat de musical geweldig is!
"De gouden belofte" van Jen Williams zag er zo mooi uit en de achterflap sprak me wel aan. (Catacomben, citadel, magiërs 😄)
En nog 2 stripalbums van Storm uit jeugdsentiment 😉
En dat voor de enorme prijs van €2,50 🤣






1 opmerking:

Jolande zei

Wow helemaal alleen in de kringloopwinkel!
12,5 week is voor jou wel veel, hoe heb je het volgehouden ;-)
Ik ben meer dan een jaar niet in de kringloop geweest :-(
Van Gregory Maguire heb ik meerdere boeken, ik vind ze erg leuk.
De Storm albums hebben we allemaal.