zondag 21 maart 2021

Kringloop 16 maart 2021 + gewonnen boek




Vandaag mocht ik een heel uur naar de kringloop 
Dat kijkt toch wel een stuk relaxter dan een half uur hoor!
Ik vond 2 strips en 2 boeken. Het boek “The night circus” heb ik al in het Nederlands gelezen, echt een schitterend boek dat ik nog wel een keer wil lezen en de volgende keer dus in het Engels 
Ik vond een kerstpuzzel, nog in het plastic! Een fotoalbum dat waarschijnlijk gesloopt gaat worden! En een mooi metalen potje dat naar 1 van mijn poppenhuizen gaat. De 2 bekers zijn een cadeautje voor mijn moeder 
En de grappigste vondst was een vleugel met een speeldoosje er in! E-beertje voelde zich meteen al een echte musicus 

En toen lag er ook nog een verrassing in de brievenbus!
Ik heb het nieuwste biek van Stephen King gewonnen.
Helaas heb ik het zelf laatst al gekocht, maar het heeft al een goede bestemming gevonden.




1 opmerking:

Jolande zei

Hoe werken de kringloopwinkels bij jullie dat je de ene keer een half uur en de andere keer een uur mag.
Je hebt weer een mooie buit bij elkaar gevonden.