zondag 18 april 2021

Kringloop 14 april 2021




Vanmorgen naar de kringloop geweest en 2 boeken gekocht.
“Geheimen van het Wilde Woud” van Tonke Dragt had ik al,
maar dat is een oud bieb-exemplaar. Deze is dan toch wat mooier.
“Elfenoorlog” van Herbie Brennan viel me op door de kaft.
Zag thuis alleen wel dat het een eerste deel van een serie is
waarvan alleen het eerste deel in het Nederlands is uitgegeven.
Nou ja, Engelse boeken lees ik ook
Ook nog een glazen vaas meegenomen.
We hebben eigenlijk alleen maar kleintjes en deze is mooi hoog!

1 opmerking:

Jolande zei

Dit exemplaar ziet er inderdaad mooi uit.
Gelukkig dat het andere boek het eerste deel is van een serie, in Parijs kocht ik (wat later bleek) een tweede en derde deel van een serie te zijn, nu moet ik dus nog eens op zoek naar het eerste, maar dat wil ik niet nieuw kopen.
Nou dat waren weer heel wat kringloopbezoekjes.