zondag 25 april 2021

Kringloop 21 april 2021

 


Vandaag mijzelf verwend met een bezoek aan 2 kringloopwinkels
Ik had nogal wat overuren gemaakt de laatste tijd, dus ik mocht mezelf even laten gaan
15 boeken voor €15,50, dat is toch geen slechte deal
Een deel van de boeken is niet voor mezelf, maar de meeste wel
Bij kringloop Hart in Friesland heb ik gekocht - Marten Toonder: “Als je begrijpt wat ik bedoel”, “Een heer moet alles alleen doen”, “De grote onthaler” en “Heer Bommel overtreft zichzelf”.
Richard Bachman, “De ontvoering”, Annejet van der Zijl, “Anna. Het leven van Annie M. G. Schmidt.
Voor een vriend heb ik gekocht - John Boyne, “De jongen in de gestreepte pyjama”
en Leon Uris, “Mila 18”.
Bij kringloop Dorcas heb ik gekocht - Ed van Thijn, “Het verhaal”, Stephen Donaldson, “De vloek van heer Veil”, Eelco Runia, “Waterloo Verdun Auschwitz. De liquidatie van het verleden"
en Michael Horbach, “Opdat wij niet vergeten”.
En voor dezelfde vriend - Stephen King, “Het verloren rijk”, Oliver Sacks, “De man die zijn vrouw voor een hoed hield” en Carlos Ruiz Zafón, “Het spel van de engel”.
Heerlijk om met zoveel boeken thuis te komen, maar ik moet het maar niet te vaak doen

1 opmerking:

Jolande zei

Ik vind dat toch echt een hele geweldige buit voor geen geld.