zondag 2 mei 2021

Kringloop 27 april 2021


Eigenlijk zou ik best wel weer eens over een rommelmarkt willen struinen,
maar tot die tijd red ik me prima met de kringloopwinkels hier in de buurt
Vandaag kwam ik met 4 boeken thuis.
Een prachtig boek over lavendel van Anne Simonet-Avril en Sophie Boussahba,
ik heb meteen heimwee naar Frankrijk
Het maandblad Maatstaf uit 1960, dat vol staat met prenten
uit vooral de illegale pers tijdens de Tweede Wereldoorlog.
“Honderd jaar eenzaamheid” van Gabriel García Márquez heb ik gekocht
voor mijn lees-meer-klassiekers-jaar
En “Man in het zadel” van Paul van Hooff leek me wel een leuk roadtrip-boek!

 

1 opmerking:

Jolande zei

Oja een leuke rommelmarkt dat zou ik ook wel weer eens willen. Hier in Belgie zijn de rommelmarkten nooit leuk, meer antiekmarkten waar alles hartstikke duur is.
GElukkig dat je de kringloopwinkels hebt.