zondag 13 juni 2021

Kringloop 4 juni 2021


Ik vond dit kleine schatje bij de kringloop, wat een liefie
Ik was echt meteen verliefd
Hij heeft madeliefjes in zijn pootjes.....
Ben benieuwd welke naam hij me in gaat fluisteren.....
Later bij de Action kwam ik ook nog een egelstempel tegen......toeval bestaat niet


We hadden printerpapier nodig dus ik moest even naar de Action......
Maar het was echt lekker weer dus ik heb een omweg heb genomen en kwam opeens langs de kringloopwinkel
En ook nog 5 boeken die hoogstwaarschijnlijk na het lezen
allemaal naar Martien toe gaan 
“Hersenschimmen” van J. Bernlef, “Stemmen zien” van Oliver Sacks, “Lion” van Saroo Brierley, “Muziek achter prikkeldraad” van Fania Fénelon en “Ik niet” van Joachim Fest.
Bij de Action papier gehaald en nog wat knutselspul


 

1 opmerking:

Jolande zei

Nee toeval bestaat niet, dat stempel lag echt op jou te wachten.
Ooo ik wil ook zo graag naar de Action (en Ikea en AH) ik heb een waslijst zo lang als mijn arm.