zondag 13 juni 2021

Kringloop 31 mei



 

Vanmiddag een paar heerlijke uurtjes in 2 kringloopwinkels doorgebracht 💕
En met een enorme buit thuisgekomen 😮
Voor mijzelf 8 boeken over Olivier B. Bommel van Marten Toonder 😊
“Mobiel” van Stephen King, “Negen verhalen” van J.D. Salinger, “De tovenaars van Caprona” van Diana Wynne Jones en “Mijn zus woont op de schoorsteenmantel” van Annabel Pitcher.
Ik heb wel een probleem.....het plankje voor de Bommelboeken is te klein 🤣
En ook voor Martien heb ik heel wat kunnen vinden 😄
Die man zegt ook gewoon op elk boek dat ik voorstel ‘ja’ .....dus het is zijn eigen schuld hoor! 😉
Martien houdt van waargebeurde verhalen.....dit heb ik voor hem meegenomen:
“Duizend dagen extreem leven” van Natalie Righton, “Alleen tegen de wereld” van Somaly Mam, “Mijn lange weg naar huis” van Saroo Brierley, “Turks goud” van Sherief Mukhtar, “Tennis in Kaboel” van Tessa Terpstra, “Door de ogen van een kind” van Stella Müller-Madej, “Strijden voor mijn land” van Senait Mehari, “De verboden oase” van Choga Regina Egbeme, “Een spoor van tranen” van Susan Francis en Andrew Crofts, “Zwarte weduwen” van Sabine Adler en “Te Gek!” Van Remco Dijkstra, wat gaat over een wereldreis van een Friese jonge psychiater.
Voor alle 23 boeken samen was ik € 20,60 kwijt 😉
Dit moet ik echt niet te vaak doen, maar wat is het leuk om met 2 fietstassen vol boeken thuis te komen 🤣

1 opmerking:

Jolande zei

Echt geen geld al die boeken.
Diana Wynne Jones hebben Jasmine en ik ook veel gelezen.