zondag 18 augustus 2019

Verjaardag 2019

Heerlijk verwend op mijn verjaardag!

Van de kids kreeg ik een boek dat ik heel graag wou hebben en cadeaubonnen van Jacobi.
Van André een kamerplant (hij heeft meer vertrouwen in mijn groene vingers dan ikzelf ;-))
en een filosofie tijdschrift.
Verder veel leuke kaarten en van J-tje Doornroosje- en Sherlock-materiaal
en een leuk bedeltje van een boek!

's Middags kwamen er nog meer kaarten!

Mijn moeder en Rob kwamen ook nog langs,
van Rob kreeg ik een potchrysant
en van mijn moeder een kaart met inhoud en keallepoat!


Ik vier mijn verjaardag niet echt met visite of een groot feest, dus ik had gewoon
lekker de tijd om even naar de kringloop te lopen.
Tja, zeker als je wat ouder wordt is blijven bewegen heeeeel erg belangrijk toch? 😜
2 boeken meegenomen!
Een boek van Oliver Sacks, “Ontwaken in verbijstering & Stemmen zien”.
Ik heb al meer van zijn boeken en vind ze enorm interessant.
En het boek “Op schoot bij Hitler” van Irmgard A. Hunt.
Geschreven door een vrouw die opgroeide in nazi-Duitsland met ouders
die aanhangers waren van het nazi-regime.


1 opmerking:

Jolande zei

Leuke kaarten en kadootjes.
Ik ben blij dat mijn post nu eens een keer mooi op tijd was.