vrijdag 21 februari 2020

kringloop 20 februari 2020

Weer wat mooie boeken gevonden bij de kringloop 💕
Het sprookjesboek had ik al, maar deze is schoner en de stofomslag is nog heel.
Ik vind de tekeningen in deze sprookjesboeken echt prachtig! De kunstenaar heet Janusz Grabianski.
“Oma heeft me gestuurd om te zeggen dat het haar spijt” van Fredrik Backman lijkt me een mooi boek. Een geweldige titel, sprookjes, een gekke oma en een aparte kleindochter van 7 jaar........dat kan alleen maar een leuk verhaal zijn!
“Kerstvertellingen” van Selma Lagerlöf heb ik gekocht voor mijn moeder. Vanmorgen hadden we het nog over deze schrijfster, dus het kan geen toeval zijn dat ik vanmiddag dit boek tegenkwam 😄
“Duistere Krachten” van Stephen King heb ik al in het Engels, maar ik geloof dat ik King’s boeken toch liever in het Nederlands lees.
En nog een film naar een verhaal van Stephen King......maar eerst het verhaal lezen 😉


1 opmerking:

Jolande zei

Nee toeval bestaat niet dus dat boek lag daar speciaal te wachten tot jij weer kwam.
En leuk dat je nu ook het sprookjesboek van Andersen hebt gevonden.