zondag 19 juli 2020

Bibliotheek 17 juli 2020

Ik kan er echt niks aan doen........het is toch ook gewoon de kat op het spek binden 🤣
Moest werken bij de bibliotheek en tja....als ik weet dat daar kratten vol met leuke afgeschreven boeken staan voor de verkoop, dan moet ik toch gewoon weer even sneupen. Wie weet is er weer wat leuks bij gezet 😄
En ja hoor..... 3 boeken en het eerste seizoen van de serie Legion meegenomen.
M.U.I.S. Van Penny Dolan staat hier al in de boekenkast, maar die is van zoonlief! Nu heb ik voor 50 cent mijn eigen exemplaar 💕 Echt een prachtig boek!
“Stein Knap en het mysterie van de parallelle universums “ van Christopher Edge sprak me wel aan. En Cornelia Funke vind ik een heel leuke schrijfster. Op zich hoef ik niet al haar boeken te hebben, maar dit boek “ Het grote Cornelia Funke verhalenboek” leek me wel grappig en 50 cent is natuurlijk ook bijna niks!
“De robot van de rommelmarkt” van Tonke Dragt heb ik op Marktplaats gekocht.
Van Tonke Dragt wil ik eigenlijk wel alle boeken verzamelen 😊


1 opmerking:

Jolande zei

Kan ik me helemaal voorstellen dat als je er dan toch bent en er van zulke boeken zijn je 'even' moet kijken en leuke boeken meenemen.