zondag 30 mei 2021

Kringloop 18 mei 2021



Vanmorgen naar 2 kringloopwinkels geweest en ik heb weer een mooie buit bij elkaar gezocht
Voor mijzelf heb ik gekocht:
Een Terschellingse Paulus de Boskabouter, “De winskhoed”. “Ondergedoken als Anne Frank” van Marcel Prins en Peter Henk Steenhuis. Verhalen van Joodse kinderen in de Tweede Wereldoorlog. “De heilige Rita” van Tommy Wieringa. “De boodschapper” van Markus Zusak. Heb ik al gelezen, maar ik wil het wel graag in de kast hebben staan En waar ik heel blij mee ben.....”Sprookjes en vertellingen” van J. R. R. Tolkien

En voor Martien heb ik ook een mooie stapel gevonden
Van Stephen King “Dromenvanger”, “4 seizoenen”, “Bezeten stad”, “De eerlijke vinder” en “Aardedonker zonder sterren”. En dan ook nog “Knielen op een bed violen” van Jan Siebelink.
En ik kwam een houten matroesjka set tegen. Heerlijk versleten, maar ik vind ze hartstikke schattig


1 opmerking:

Jolande zei

Dat was weer de moeite van een bezoekje waard.