zondag 30 mei 2021

Kringloop 19 mei 2021


Vandaag een heerlijke gezellige dag gehad bij mijn lieve vriendin Hanny
Eerst natuurlijk flink zitten bijpraten , want we hadden elkaar echt al heel lang niet meer gezien!
Na de lunch hebben we 2 kringloopwinkels en 2 minibiebs in Surhuisterveen bezocht
En ik heb weer heel wat mee naar huis genomen!
“Het verloren labyrint” van Kate Moss heb ik al, maar als paperback,
dus deze hardcover is een vervanging!
Ook “De bende van Anansi” van Neil Gaiman is een vervanging
omdat ik liever hardcovers dan paperbacks heb
Verder nog “Reinaart de vos” van Paul Biegel. “De dromenweefster” van Cristina Caboni
heb ik uit de Minibieb de Houtduif meegenomen.
Voor Martien heb ik ook nog wat boeken gevonden. “Een been om op te staan” van Oliver Sacks,
“Het meisje dat verdween” van Els Florijn, “De gevangene van de hemel” van Carlos Ruiz Zafón en “De regelaars” van Richard Bachman

Van Hanny kreeg ik nog een oud stripboek van Tom Poes
Het was een heerlijke dag





 

1 opmerking:

Jolande zei

Fijn joh dat het allemaal weer mag.