zondag 30 mei 2021

Kringloop 21 mei 2021

 


Ik “moest” een pakket boeken naar de post brengen vanmiddag en tja,
toen was ik toch al onderweg
Even nog naar de kringloop!
En gelukkig maar, want woensdag had ik deel 2 van de Mr. Mercedes trilogie gevonden
en vandaag stond deel 1 voor me klaar
Nou ja....niet voor mij, want ik heb ze al......deze gaat weer naar Martien toe
Voor mezelf vond ik 3 leuke jeugdboeken voor de helft van de prijs (1 euro in totaal voor alledrie ), namelijk “De kleine kapitein in het land van Waan en Wijs” van Paul Biegel, “De vijf op de smokkelaarsrots” van Enid Blyton en “De kleine prins” van Antoine de Saint-Exupéry.
En als laatste nog “Een zwerver verdwaald” van Arthur van Schendel.

1 opmerking:

Jolande zei

Leuke boeken weer. Vroeger las ik de vijf veel. De Kleine Prins heb ik in het Frans voor mijn eindexamen moeten lezen, daarna heb ik het in het Nederlands gekocht.
In Parijs heb ik het nog eens herlezen, het spreekt me nu veel meer aan dan toen ik jong was.