zondag 30 mei 2021

Kringloop 27 mei 2021



Vanmorgen naar de kringloop geweest....2 zelfs
Voor mijzelf een prachtige Engelse hardcover van “Het spel van de engel” van Carlos Ruiz Zafón meegenomen.......alleen maar omdat ik meteen verliefd werd op het kaft  
Eronder ligt de stofomslag die ik er waarschijnlijk niet weer om doe!
Verder nog “De jongen die demonen zag” van Carolyn Jess-Cooke meegenomen,
want de titel sprak me aan.
Het lijkt me nogal een heftig boek, dus ik wacht even tot mijn leesdip voorbij is voordat ik er in begin.
De andere boeken zijn voor Martien. “Gevangen” van Stephen King (wel 976 blz!) “Grijze zielen” en “Rivier van vergetelheid“ van Philippe Claudel. “De wereld van Sofie” van Jostein Gaarder krijgt Martien door mij opgedrongen, omdat ik dat zo’n mooi boek vind  
En dan nog “HhhH” van Laurent Binet.


1 opmerking:

Jolande zei

Dat is inderdaad een hele mooie kaft.
Als je leesdip voorbij is heb je in ieder geval genoeg boeken om uit te kiezen.
Zo'n ontzettend dik boek leest volgens mij niet echt fijn.